• Jak realizować u nas refundację?

Mam już zlecenie. Jak jak zrealizować je w waszym sklepie?
Napisz do nas na adres: kontakt@dobrysklepmedyczny.pl podając numer zlecenia, numer PESEL oraz produkt, na który chcesz zrealizować refundację. W odpowiedz na maila prześemy Ci aukcję z obniżoną cena produktu do kowty dopłaty pacjenta do refundacji NFZ.

Nie mam zlecenia- co zrobić?

Jeśli nie posiadasz zlecenia na zaopatrzenie medyczne od lekarza, pomożemy pomóc Ci je uzyskać. Napisz do nas na maila:  kontakt@dobrysklepmedyczny.pl W odpowiedz otrzymasz instrukcję jak krok po korku otrzymać za darmową refundację na zakup produktu w naszym sklepie.


Jak możemy pomóc Ci za darmo w 3 krokach?

1. Uzyskaj za darmo zlecenie od lekarza

na sprzęt medyczny przez konsultacje online z lekarzem z zaprzyjaźnionej z nami poradni rehabilitacji lub na wizycie w gabinecie

2. Złóż zamówienie 

po otrzymaniu decyzji lekarza w sprawie wystawienia zlecenia, wystawimy specjalna aukcję z cena obnizoną do kwoty dopłaty pacjenta NFz. Jedyne co musisz zrobić to zakupić produkt po obniżonej cenie. Następnie produkt zostanie wysłany do Ciebie na podany adres.

3. Odbierz przesyłkę


Jakie produkty wchodzą w refundację?
Listę produktów znajdziesz na stronie:
https://dobrysklepmedyczny.pl/REFUNDACJA-c949

Gdzie znajdę cenę produktu po refundacji?
Ceny produktów po refundacji zamieszczone są w zakładce “refundacja” pod zdjęciami głównymi produktu.





  • Sklep zamknięty

Sklep został tymczasowo deaktywowany, prosimy spróbować za kilka dni.